نحوه ورود به اکسپلور اینستاگرام
نحوه ورود به اکسپلور اینستاگرام
دو شنبه 19 مهر 1400 ساعت 1:23 | بازدید : 179 | نویسنده : مهدی | ( نظرات )

نحوه ورود به اکسپلور اینستاگرام

نحوه ورود به اکسپلور اینستاگرام

اگر بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید ، احتمالاً اینستاگرام جایی در بالای ذهن شما قرار دارد. با وجود مارک های بسیار زیاد در این پلت فرم ، هر کدام محتوای منحصر به فرد خود را بارگذاری می کنند ، برای شما ضروری است که در مورد راه هایی برای حداکثر کردن دسترسی خود فکر کنید.

آنجاست که صفحه کاوش اینستاگرام می تواند به شما کمک کند. ورود به صفحه کاوش راهی مطمئن برای افزایش قابل ملاحظه دید پست های شما است ، و باعث ایجاد یک اثر ویروسی می شود که در مدت زمان کوتاهی عکس العمل شدیدی را برای شما ایجاد می کند. متأسفانه ، هیچ راهی قطعی برای جلب خود در این صفحه وجود ندارد. با این حال ، با انجام برخی کارها ، حداقل می توانید شانس نهایی شدن پست خود را در صفحه افزایش دهید.

اما قبل از پرداختن به همه اینها ، یک سوال وجود دارد که باید به آن پاسخ دهیم.

صفحه کاوش اینستاگرام چیست؟


صفحه کاوش اینستاگرام جایی است که اینستاگرام محتوا را برای کاربران خود تنظیم می کند. هر کاربر محتوای متفاوتی را در صفحه کاوش خود مشاهده می کند و این بر اساس پست هایی که دوست دارد و افرادی که آنها را دنبال می کند ، است. به زبان ساده ، این مجموعه ای از پست ها است که اینستاگرام فکر می کند ممکن است از آن لذت ببرید.

اینستاگرام می گوید که بیش از 50 درصد کاربران آن از صفحه کاوش استفاده می کنند. و این افراد زیادی هستند. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد ، به این معنی که 500 میلیون کاربر به طور فعال صفحه کاوش را بررسی می کنند.

اما چگونه اینستاگرام تصمیم می گیرد که کدام پست ها در صفحه نمایش داده شود؟ این توسط الگوریتم آنها تعیین می شود و مواردی را در نظر می گیرند:

پست هایی که افرادی که آنها را دنبال می کنید پسندیده اند
پست هایی با مشارکت بالا
پست های مربوط به حساب هایی که قبلاً دنبال می کنید
در اواسط سال 2019 ، اینستاگرام صفحه کاوش خود را بازسازی کرد. آنها فیلترهایی را به بالای صفحه اضافه کردند تا کاربران بتوانند محتوای خاصی را که از آنها لذت می برند پیدا کنند. آنها همچنین دو فیلتر خاص را برای اولین بار پین کردند: IGTV و Shop. پس از آن کانال های مربوط به موضوع دنبال می شوند و اینستاگرام نیز Stories را در صفحه Explore برای برخی از حساب ها منتشر کرده است.

مزایای ورود به صفحه کاوش
در حال حاضر ، باید واضح باشد که ورود به صفحه Explore دارای یک مزیت آشکار است - افراد بیشتری محتوای شما را خواهند دید. این به نوبه خود می تواند مزایای مرتبط دیگری را برای شما به همراه داشته باشد:

مشارکت بیشتری در پستی که در صفحه کاوش نشان داده شد ، زیرا افراد بیشتری می توانند محتوای شما را در حال حاضر مشاهده کنند.
تعداد فالوئرها افزایش می یابد ، زیرا افرادی که نمایه شما را از صفحه کاوش بررسی می کنند ، اگر محتوای شما را دوست داشته باشند ممکن است شما را دنبال کنند.
به دلیل این دنبال کنندگان جدید ، مشارکت بیشتر در همه پست های آینده.
با CTA مناسب ، تبدیل بیشتر.

نحوه ورود به صفحه کاوش اینستاگرام


1) وقتی افراد فعال هستند پست بگذارید


یکی از بهترین نکات اینستاگرام که می شنوید این است که در مواقعی که دنبال کنندگان شما بیشترین فعالیت را دارند ارسال کنید. این توصیه بسیار خوبی است زیرا الگوریتم اینستاگرام زمان بندی را به عنوان یکی از عوامل دیده شدن پست ها در اولویت قرار می دهد.

این بدان معناست که اگر پست شما کاملاً جدید باشد ، در فیدهای دنبال کنندگان شما نشان داده می شود. و اگر بتوانید پست های خود را زمانی تنظیم کنید که دنبال کنندگان شما بیشترین فعالیت را داشته باشند ، احتمالاً مشارکت بالاتری خواهید داشت ، که برای رساندن پست های شما به صفحه کاوش بسیار مهم است.

و خوشبختانه ، پی بردن به فعال ترین زمان دنبال کنندگان شما کار سختی نیست. اگر حساب تجاری Business Instagram دارید ، می توانید به قسمت Audience در برگه Insights بروید و می توانید بفهمید چه زمانی دنبال کنندگان شما بیشتر فعال هستند ، چه در ساعت و چه در روز.

متناوبا ، می توانید از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید که این تجزیه و تحلیل را برای شما فراهم می کند ، به عنوان مثال ، می تواند از داده های مربوط به مشارکت قبلی برای نام تجاری شما استفاده کند و سپس بهترین زمان را برای شما ارسال کند تا پست بعدی خود را به همراه درصد دنبال کنندگان خود پیش بینی کنید. به احتمال زیاد در آن زمان آنلاین هستند

 

2) مشخص کنید مخاطبان شما از چه نوع پستهایی خوششان می آید


برای ایجاد یک پست موفق ، کافی نیست که فقط زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند ارسال کنید ، کافی نیست. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که مطالبی را که جالب و مفید هستند ارسال می کنید. این زمانی است که می توانید بیشترین مشارکت را داشته باشید ، بنابراین به احتمال زیاد پست شما در صفحه کاوش اینستاگرام نمایش داده می شود.

به نوع پست هایی که بیشترین جذابیت را برای شما دارند توجه زیادی داشته باشید. آیا مخاطبان شما ویدیوها را بیشتر از تصاویر دوست دارند؟ آیا آنها پست های چرخ فلک را بیشتر دوست دارند؟ آیا آنها محتوای خنده دار را دوست دارند یا محتوای الهام بخش؟ اگر بتوانید به این سوالات پاسخ دهید ، اطلاعات کافی را در اختیار خواهید داشت تا بهترین نوع پست ها را در بهترین زمان برای مخاطبان خود ایجاد کنید. و این تا حد زیادی مشارکت در پست های شما را تضمین می کند.

ابزار تجزیه و تحلیل خود اینستاگرام نیز این کار را بسیار آسان می کند. در بخش پستها در Insights ، می توانید بر اساس معیارهای مختلف ، بهترین پستها/داستانها را با بهترین عملکرد مرتب سازی کنید - تعامل ، دسترسی ، برداشتها و غیره. آیا به الگویی توجه می کنید؟ عالی! اکنون می توانید از این اطلاعات برای ایجاد پست های بهتر برای نام تجاری خود استفاده کنید.

و فراموش نکنید که شما همچنین می توانید با استفاده از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی ، بینش های مشابهی در مورد پست ها و مشارکت خود دریافت کنید.

3) از پست هایی که قبلاً در صفحه کاوش هستند یاد بگیرید

 

یک ترفند که واقعاً می تواند برای شما مفید باشد این است که به پست هایی که قبلاً در صفحه کاوش شما ظاهر شده اند نگاه کنید. اگر حساب های اینستاگرام را دنبال می کنید یا با پست های مربوط به صنعت خود درگیر هستید ، صفحه کاوش شما اطلاعات زیادی در مورد نوع محتوایی که الگوریتم اینستاگرام مورد توجه قرار می دهد و مخاطبین احتمالی شما مایل به دیدن چه نوع محتوایی هستند به شما ارائه می دهد. به

اگر در صفحه کاوش پستی را مشاهده کردید که هیچ ارتباطی با صنعت شما ندارد ، به احتمال زیاد از جذابیت بالایی برخوردار است. به یاد داشته باشید ، از هر پستی که در صفحه کاوش نشان داده می شود ، چیزی برای آموختن وجود دارد. با دقت به آنها نگاه کنید ، سپس به این فکر کنید که چگونه می توانید برخی از این عناصر را در پست های خود وارد کنید.

4) از قالب IGTV و پست های قابل خرید استفاده کنید


این یک واقعیت شناخته شده است که ویدئوها بهترین محتوا را در تمام رسانه های اجتماعی ارائه می دهند. بنابراین تعجب آور نیست که اینستاگرام به سختی فرمت IGTV خود را تحت فشار قرار می دهد. آنها حتی یک آکادمی IGTV در لندن راه اندازی کرده اند تا به تولیدکنندگان محتوا در استفاده بهتر از این ویژگی کمک کند.

استفاده از فرمت IGTV می تواند به خوبی کار کند ، زیرا IGTV دارای بخش جداگانه ای در صفحه Explore است و همچنین در بالای آن پین شده است. ایجاد محتوای IGTV می تواند تماس خوبی برای نام تجاری شما باشد ، زیرا واضح است که الگوریتم اینستاگرام قرار است در سال های آینده این نوع محتوا را بیشتر تحت فشار قرار دهد.

و اگر به دنبال نکاتی در مورد نحوه استفاده بهتر از IGTV برای مارک خود هستید ، راهنمای ما را بررسی کنید!

مشابه IGTV ، پست های قابل خرید نیز در بالای صفحه Explore پین می شوند. اگر شما یک شرکت B2C هستید ، این امر به ویژه برای تجارت شما عالی است. در این نوع پست ها ، رقابت زیادی از طرف سایر مارک ها وجود دارد ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که یک پست عالی ایجاد کرده اید و آن را در زمان مناسب برای بیشترین جذابیت منتشر کرده اید.

5) از برچسب های مکان و هشتگ ها استفاده کنید


برچسب های مکان و هشتگ ها ابزارهای بسیار قدرتمندی در اینستاگرام هستند. آنها یک راه عالی برای اطمینان از کشف پست های شما توسط افراد بیشتری در کانال هستند ، به این معنی که می توانید فوراً با افرادی که هنوز عضوی از شبکه شما نیستند تماس بگیرید.

و وقتی از آنها استفاده می کنید ، مطمئن شوید که فقط از برچسب های مربوط به پست استفاده می کنید تا از ظاهر ناخواسته جلوگیری کنید. استفاده از برچسب ها می تواند میزان مشارکت پست های شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و در نتیجه شانس شما برای قرار گرفتن در صفحه کاوش را افزایش می دهد.

6) از فراخوان به عمل استفاده کنید

 

در حال حاضر ، همه ما درک می کنیم که کلید ورود به صفحه کاوش ، مشارکت بیشتر در پست های شما است. یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از این امر این است که مخاطبین خود را مستقیماً با استفاده از فراخوان برای اقدام (CTA) درگیر پست های خود کنید.

سوالات را در زیرنویس خود قرار دهید تا پیروان شما بتوانند در نظرات به آنها پاسخ دهند و در نتیجه مکالمه ای را با شما آغاز کنند. حتی می توانید مستقیم باشید و از دنبال کنندگان خود بخواهید که دوستان خود را در پست های شما نیز دوست داشته باشند ، به اشتراک بگذارند یا آنها را تگ کنند. این یک استراتژی عالی برای مسابقات یا هدایایی است که برند شما ممکن است بخواهد اجرا کند.

صرفاً درخواست از مخاطبان برای مشارکت در پست های شما گاهی اوقات می تواند تأثیر بسزایی در تعامل داشته باشد و می تواند شانس شما را برای نمایش در صفحه کاوش افزایش دهد.

برای اطلاعات بیشتر راهنمای ما در مورد CTA ها را بررسی کنید!

7) کار با افراد تأثیرگذار


سرانجام ، ممکن است نام تجاری شما در نظر داشته باشد که با تأثیرگذاران صنعت یا طاقچه خاص برند شما کار کند. این یک راه عالی برای افزایش دسترسی و جذب مشارکت مخاطبان است که تأثیرگذار شما قبلاً آنها را پرورش داده است. این مشارکت اضافی می تواند به شما اطمینان دهد که پست شما در صفحه کاوش به نمایش در می آید.

Cross پست ها را در صفحه خود و صفحه اینفلوئنسر تبلیغ کنید و سپس محتوای ایجاد شده توسط اینفلوئنسر را برای پست های بعدی نیز مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از بازاریابی تأثیرگذار ، به راهنمای ما سر بزنید!

با استفاده از نکاتی که در بالا به آن پرداختیم ، باید بتوانید به اندازه کافی در پست های خود مشارکت داشته باشید تا در نهایت در صفحه کاوش اینستاگرام ظاهر شود. و برای راهنمایی بیشتر در این زمینه ، راهنمای ما در مورد مشارکت را برای نکات و ترفندهای بیشتر بررسی کنید!

از چیزی که ما از دست داده ایم می دانیم یا می خواهیم چیزی اضافه کنیم؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید ، و مطمئناً با شما تماس خواهیم گرفت!



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 52
:: بازدید سال : 171
:: بازدید کلی : 726